EZVIZ CloudPlay

Paprastas, saugus būdas saugoti bei dalintis svarbiausiais momentais

Užsiregistruotkite šiandien nemokamam 30-ties dienų laikotarpiui ir išbandykite

Vaizdo debesijos paslaugų platforma

Naujo lygio vaizdų saugojimo patirtis

CloudPlay - mažiau reikalų, mažiau rūpesčių

Daugiau jokių praradimų dėl kortelės gedimo ar kameros vagystės

Jokių praleistų momentų, nes juos visada galite matyti ir atkurti debesyje

Jokių erzinančių saugojimo vietos apribojimų vietinėse laikmenose

Viskas dėl sklandžių, interaktyvių patirčių

Matykite gyvus vaizdus išmaniajame įrenginyje bet kur ir bet kada per EZVIZ programėlę. Nuo kasdienių reikalų iki nenumatytų įvykių, jus skiria tik vienas paspaudimas.

Gyvas stebėjimas

Momentiniai pranešimai

CloudPlay viską daro paprastai - talpina ir dalinasi

Jei norėsite, EZVIZ CloudPlay automatiškai išsaugos kiekvieną pastabėtu judesiu paleidžiamą vaizdą, arba įrašys mielus šeimos momentus, kada pageidaujate. Mes siūlome lanksčius prenumeratos planus įvairiems poreikiams.

Autumatiškai išsaugojama nuo įvykių priklausanti vaizdo istorija

Lengvas vazdų dalinimasis per EZVIZ App

Jūsų duomenų saugumas - mūsų prioritetas

EZVIZ griežtai laikosi oficialiai priimtų saugumo standartų ir neatskleis privatumo duomenų jokiomis aplinkybėmis. Duomenų perdavimas tarp Jūsų įrenginių ir debesies yra dvigubai šifruojamas.

Šifruota duomenų saugykla

Kelių žingsnių autentifikacija

Pasirinkite planą, tinkamą Jums

Nemokamas bandomasis

Standartinis

Premium

Bandykite CloudPlay iki 30 dienų prieš nuspręsdami

Perkant bet kurią EZVIZ kamerą

7 dienų vaizdo istorija

Palaikomos visos kameros*

NERIBOTA vieta debesyje

7 dienų vaizdo istorija: mėnesinis: €4,99; metinis: €49,99
30 dienų vaizdo istorija: mėnesinis: €9,99; metinis: €99,99

1 kameros palaikymas*

NERIBOTA vieta debesyje

7 dienų vaizdo istorija: mėnesinis: €7,49; metinis: €74,99
30 dienų vaizdo istorija: mėnesinis: €14,99; metinis: €149,99

Iki 4 kamerų palaikymas

NERIBOTA vieta debesyje

Lanksčiausios galimybės įrašyti tai, kas Jums svarbu

Puiki galimybė po bandomojo laikotarpio

Pilnas sprendimas įrašinėti, saugoti ir dalintis

Taupus sprendimas su keliais EZVIZ produktais

*Kiekviena EZVIZ kamera gauna nemokamą 30 dienų CloudPlay laikotarpį po pirkimo. Standartinis planas suteikia debesies paslaugas vienai kamerai.

Trumpi nustatymai ir Jūs jau debesyje!

1

Parsisiųskite EZVIZ programėlę, prisiregistruokite ir prijunkite savo produktus.

Pasirinkite programėlėje norimą kamerą.

Pasirinkite norimą planą.

Naudokitės EZVIZ CloudPlay privalumais!

2

3

4

Gyvas vaizdo stebėjimas

Automatinis vaizdo įrašymas nuo judesio

Neribota, saugi vieta debesyje

IR DAUGIAU!

7 dienų planas

30 dienų planas

Inovacijos geresniam EZVIZ CloudPlay

Vientisumas

Globalus padengimas naudojant tinklo debesų serverius greitesniam, nepertraukiamam vaizdo stebėjimui ir atkūrimui bet kuriame įrenginyje.

Stabilumas

Saugumas

Aukšta kompiuterinė galia, užtikrinanti minimalų uždelsimą ir naudojimąsi realiu laiku.

Duomenų sistema, kuri skiria ypatingą dėmesį tarptautiniams debesijos saugumo reikalavimams ir vartotojų privatumui.

10M+

Aktyvių vartotojų per mėnesį

Išsaugomų vaizdų per dieną

Momentinių pranešimų per dieną

Gyvų peržiūrų per dieną

10M+

100M+

100M+

Klausimai

1. Kaip pakeisti CloudPlay planą?
  • • Apie plano atnaujinimą:

    Jūsų prenumerata bus automatiškai atnaujinta kiekvieno atsiskaitymo ciklo pabaigoje, kai nustatysite automatinius mokėjimus kredito kortele.

    • Apie plano pakeitimą:

    Galite bet kada pakeisti „CloudPlay“ prenumeratą. Eikite į saugyklos debesyje puslapį savo EZVIZ programoje ir pasirinkite plano parinktis, susijusias su vaizdo įrašų istorijos trukme, palaikomų kamerų skaičiumi arba skirtingais atsiskaitymo ciklais (mėnesį / metus).

2. Ką reiškia „7 dienų įvykiais pagrįsta vaizdo įrašų istorija“?
  • Daugumoje šalių ir regionų EZVIZ CloudPlay siūlo mėnesines arba metines prenumeratos parinktis. Atsižvelgiant į plano privalumus, „įvykiais pagrįsta vaizdo įrašų istorija“ reiškia, kad vartotojai gali peržiūrėti ir atkurti judesio suaktyvintus vaizdo įrašus, kurie vyksta per tam tikrą laikotarpį – tai gali būti per paskutines 3 dienas, 7 dienas arba 30 dienų. Pavyzdžiui, kai užsiprenumeruojate mėnesio planą su 7 dienų įvykiais pagrįsta vaizdo įrašų istorija, galite naudoti „CloudPlay“ 30 dienų, bet galite atkurti tik paskutinių 7 dienų įvykių vaizdo įrašus. 8-osios dienos vaizdo įrašai automatiškai perrašys 1-osios dienos vaizdo įrašus. Bet visada galite išsaugoti vaizdo įrašus savo mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu ir iki 8 dienos. Ta pati logika taikoma 3 ir 30 dienų įvykiais pagrįstos vaizdo įrašų istorijai.

3. Kaip galiu peržiūrėti / įkelti / atsisiųsti / bendrinti vaizdo įrašus „CloudPlay“?
  • Galite lengvai peržiūrėti, atsisiųsti ir bendrinti vaizdo įrašus naudodami EZVIZ programėlę. Jei norite bendrinti vaizdo įrašus, pirmiausia atsisiųskite debesies vaizdo įrašus į savo vaizdo įrašų biblioteką naudodami EZVIZ programą, tada spustelėkite bendrinimo parinktis, kad išsiųstumėte juos kitiems arba paskelbtumėte socialinėje žiniasklaidoje.

4. Užsiprenumeravau – kodėl mano „CloudPlay“ neveikia?
  • Kad „CloudPlay“ veiktų tinkamai, įsitikinkite, kad tenkinami toliau nurodyti reikalavimai:

    • Didelės spartos interneto ryšys (1,5 Mb/s ir daugiau)

    • Mobilioji OS: iOS 7.0 ir naujesnės versijos (iPhone, iPad), Android 4.0 ir naujesnės versijos

    • Įsitikinkite, kad jūsų kameroje įdiegta naujausia programinė įranga

    Be to, tikėtina, kad paslaugos gali laikinai sustabdyti arba nutrūkti dėl interneto problemų arba paskyros sąrankos, įskaitant:

    • Įrenginys neprisijungęs dėl Wi-Fi pertrūkių, paslaugų teikėjo veikimo laiko ar kitų ryšio sutrikimų.

    • Kamerai nepavyksta įkelti vaizdo įrašo į debesį dėl pralaidumo apribojimo.

    • Kamera ištrinta iš paskyros.

    • Automatinis debesies įrašymas sustabdytas.

    Jei aukščiau pateikta informacija nepadeda išspręsti problemos, nedvejodami susisiekite su mūsų palaikymo komanda adresu rma.glb@ezvizlife.com.

5. Kada būsiu apmokestintas už prenumeratą?
  • Prenumerata prasideda tik tada, kai baigiasi nemokamas bandomasis laikotarpis, o jūs pasirenkate tęsti paslaugas su mokama prenumerata ir sutinkate pridėti kredito kortelę. EZVIZ CloudPlay apmokestins jus pagal atsiskaitymo ciklą (kasmet arba kas mėnesį), o prenumerata bus atnaujinta automatiškai, nebent ją atšauksite.

6. Ar galiu susigrąžinti visas lėšas už mokamus „CloudPlay“ planus, jei atšaukiu prenumeratą?
  • Atsiprašome, kad prasidėjus prenumeratai negalite susigrąžinti pinigų už jau atliktus mokėjimus. Jei nuspręsite atsisakyti prenumeratos, planą galite bet kada atšaukti. Jūs vis tiek turėsite visišką prieigą prie prenumeratos iki laikotarpio, už kurį sumokėjote, pabaigos.